2017. július 27., csütörtök

HÓFÚRIA!

Sziasztok!
Nos, ezúttal nem új fejezetet hoztam, nem karakterleírást, és nem bocsánatkérő cikket (pedig arra igazán szükség lenne). Egy kedves barátom, akit Ti, olvasók biztosan ismertek már legalább névről, ma ünnepli születésnapját. A mi háromfős baráti gárdánkban szokássá vált az egymás cikkben történő felköszöntése, amit Kledirntől és tőlem a Sárkányvéren olvashattatok. De mivel ezzel a személlyel nincs publikált blogom, úgy döntöttem, ide firkantok neki.
(Aki nem kíváncsi a személyeskedésre, nyugodtan elhagyhatja az oldalt. Ez a cikk a barátnőmnek szól.)

------------------

Kedves Bársony Enikő! (Egek, de hivatalos ez a megszólítás... Nem is kedves, főleg, ha korán keltik fel XD <3)
Ma, július 27-én ünnepeled a 16. születésnapodat, és néhány perccel ezelőtt biztosan kaptál egy "Enciiiii van most valami dolgooooood?" kérdést, és egy linkecskét, ami ide vezetett. Ahogy apukád mondta tegnap: "Készül valamire ez a lánygyerek" XD
16 év alatt rengeteget értél és alkottál. Sokszor elmélázok beszélgetés közben azon, mennyivel többet láttál és éltél meg nálam, és mindig eszembe jut, mennyire felnézek rád. Emlékszem a megismerkedésünkre, a kezdeti parára és félelemre. Akkoriban még nem olvastam a blogodat, de tudtam, milyen jól írsz. Féltem tőled, mint a tarantulapóktól.
Hogyan is kezdődött a mi történetünk? Várj, ne mondj semmit. Kledirn unatkozott tavaly nyári szünetben, amikor én épp nyaralni voltam (és nem mellesleg rágtam a körmöm az új Skillet album miatt...) akkor ti elkezdtetek beszélgetni. Augusztus 7-én jöttem haza, elkészült a Pajti Army elődje, a Kletrikő (Kledirn-Trixi-Enikő) csoport, én pedig itt kezdtem el a már említett halálfélelmet irántad. Jó erre az időre visszagondolni, hogy mostanában órákon át beszélünk és szerepezünk, akkor pedig beállt a híres-nevezetes "40 perces kínos csönd", amit azóta is bőszen emlegetünk.
Nagyon hálás vagyok neked. Barát vagy, támasz, segítőtárs, nem is akármilyen. Veled a "mindig mindenben mellettem állsz, és a sírunk is egymástól 10 centire lesz" szöveg nem sablon, mert tényleg ott vagy velem jóban-rosszban, te veszed észre elsőként, ha baj van, és tényleg melletted lesz a sírom, hogy meg tudjuk építeni a közös bunkinkat.
Sosem láttalak még (bár ez nemsokára változni fog XD), sosem ugráltam még előtted sikítozva (ez is), sosem nyitottál ki ajtót, amin beesek (EZ IS XD), és ennek fényében közlöm, hogy én mosogatok!


Emlékszel még erre a szerkesztésre? Szerintem azóta ez a mondat csak még igazabb lett. Tudod, milyen Maszattal és AKSD szatyorral fenyegető kommenteket szoktam írni, azt is, mennyire szeretem azt, ahogyan írsz. Azt, ahogy magával ragad a történeted. Ahogy az idézet is szól: "Egy jó blog eléri, hogy a történetben akarj élni. A Fantázia Földjén nem ad választási lehetőséget!"
Az utóbbi időben több mémet készítettem neked, mint az elmúlt egy évben együtt véve. Mindezt azért, mert a te Fantáziád tényleg mindenkit megfog, mindig van mit kérdezni. Ha azt hiszed, mindent tudsz, akkor is össze tudsz szedni minimum 27 kérdést, mert minden sorban rejlik valami kibogozatlan szál. Éééés van nálad José is, ami még inkább emeli a blog fényét ;) (Trixi kedvence a srác...)
Kled: Enci, ásd el magad.
Enci: Már megint miért?
Trixi: Mi történt?
*megkapja a linket*
Trixi: Na jó, Enci, ásd el magad!

Ez a szörnyen nagyon rémségesen tipikus beszélgetés szinte minden nap elhangzik XD De ne mondd azt, hogy nem jogosan, az Univerzum nem hazudhat! :P (Az más kérdés, hogy Fantázia, Oberon, Mason, Willow, Declan... *százezer név múlva* is vagy, inkább ne fejtegessük az Army és a miniszekta családfáját...)


És itt van ez is, a "Gáti napfelkelte" kifejezésre külön büszek vagyok XD Nem magyarázom, kicsoda a dalai láma dáma gátja, és hogy jön ehhez a napfelkelte, elég, ha mit tudjuk :D
Instrukció: Fantázia Földjénes shippet keresünk, a megoldást várom kommentben ;)


Bár ilyen MÉG nem történt (oké, talán Dragggal, amikor bukdácsoltunk vissza a buszhoz), egyszer meg kell ejtenem valakivel! Egyszerűen muszáj! Történelmi pillanat lenne az emberiségnek *-*
(Ennél a pontnál már biztosan azt kérdezed, hogy honnan vannak nekem ilyenjeim. Megnyugtatlak, én is sok mindent lementek Kledhez hasonlóan XD)

Lennének még ilyen képeim, de nem biztos, hogy vállalhatóak a világháló előtt XD

Mosolyogva gondolok a sok beszélgetésünkre. Nemcsak azért, mert félpercenként: "Trixi, te beteg vagy. Te jó ég. Mi lesz velünk a Balatonon?", vagy azért, mert: "Adtam neki a nutellámból. Érted? A nutellámból. Nagyon rendes ember vagyok ám.". Szeretem, amikor rányomok a kis telefon ikonra, és az első "ENCIIIIIIIIII-TRIXIIIIIIIII" sikoly után mindig az a mondat jön, hogy "Úgy hiányzott a hangod! - Nekem is a tiéd!"
(Oké, néha részedről az, hogy "Áu a fülem!"...)
Jó érzés, hogyha rád írok, hogy ráérsz-e, mindig, kivétel nélkül van rám néhány perced, legyen szó bármiről. Nem tudok olyan helyzetet, amikor nem álltál ki mellettem, amikor nem hallgattál meg. Mindig ott voltál. Mindig. És remélem, hogy még évekig, évtizedekig itt leszel. Ha nem... hát...
khm... Mondtam, hogy tudom a lakcímedet!

Örülök, hogy ismerhetlek. Örülök, hogy támogatsz és támogathatlak, örülök, hogy a barátom vagy. örülök, hogyha kétségeid vannak, tőlem kérsz tanácsot, és én ugyanígy. Hálával és köszönettel tartozok neked mindenért, amit az elmúlt évben tőled kaptam. Tisztelem az életszemléletedet, ezt is biztosan hallottad már tőlem. Azt hiszem, tőled igazán kaptam valamit, amit megjegyezhetek, amivel a saját gondolkodásmódomat gyarapíthatom.
Lassan közeledünk a végéhez...
Nem tudom, mit tanácsolhatnék egy olyan érett lánynak, mint te. Ma betöltötted a 16-ot, mit írjon neked egy mitugrász 14 éves? Talán csak azt, hogy bízz magadban. Tudom, mire vagy képes, és látom, hogy napról napra fejlődsz. Akár csak hobbinak, akár hivatásnak választod az írást, tudom, hogy sikerélményeket szerzel majd. Nagyon sok sikert, kitartást és erőt kívánok neked a jövőhöz! Ha tíz év után meghallom a neved, örömkönnyeket szeretnék (ÉS FOGOK) hullatni! <3
Kívánom, hogy a mai napod élményekben gazdag és boldog legyen!
(És most, hogy magamat se bőgessem meg: egy dolgot még tanácsolhatok neked. Ha már két évvel vagy idősebb, kérlek engedd, hogy tegezzelek. És óvakodj ám a Balaton közelében tanyázó gyilkos nudli daloktól, elvileg augusztus 5-e környékén újabb támadást terveznek! *glória*)

Azzal az idézettel zárok, amit a tablóképemre írtam neked:
"A barátom vagy, a lelkiismeretem, a segítségem. Láttad bennem a fényt, amikor én csak sötétséget láttam. Megmentettél a kétségbeeséstől."
- Vámpírnaplók (mert tudom, hogy szereted <3)


NAGYON SOK BOLDOGSÁGOS SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNOK, ENCI! ♥ ♥ ♥

2 megjegyzés:

  1. Te.... Teeeeee..... Teeeeeee..... *Alig látja a billentyűzetet a könnyektől*
    Basszus, nem tudom, mi lenne velem nélküled... *Törölgeti a szemét meg a szemüvegét, mert már nem lát semmit* Ennyi kedvességet még nem láttam egy helyen... A képeknél egyenesen felröhögtem néha... És hogyne emlékeznék az első képre?! Azóta telóháttér, amióta megcsináltad...
    Megengedem, hogy tegezz, eddig szerinted mit csináltál teeee? XDDDD A nudli dalt meg a közelembe ne merd hozni, mert szerzek egy pókot, de megesküszöm rá... Meg fürdeni fogsz... Beleváglak a Balcsiba!!!!!
    Köszönöm, hogy életem eddigi legszebb szülinapjává varázsoltad a mai napot! Annyira, de annyiea szeretlek, cica!! ❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én... Éééén... Éééééén... *már ő is*
      Ezek után, ha azt mondod, senki nem foglalkozik veled, esküszöm kinyomtatom és megetetem veled! XD Nem ígérek semmit a nudli dallal, az a Klenci-riogatóm XD NEHOGY PÓKOT MERJ A KÖZELEMBE HOZNI!!!!
      Nagyon sok boldog születésed napját érjél, cica! <3 ;)

      Törlés